Overige Vragen

Ik heb geen bonus ontvangen. Wat moet ik doen?

Als het langer dan 5 dagen geleden is dat je een aankoop hebt gedaan, en er is nog steeds geen bonus bijgeschreven op je profiel, dan betekent het dat de winkel ons niet de vereiste informatie heeft doorgestuurd omtrent je aankoop, en zodoende is er geen bonus toegevoegd.

Als je er zeker van bent dat je alle aanbevelingen voor het verkrijgen van bonussen hebt gevolgd toen je de bestelling hebt geplaatst, stuur ons dan de Waar is mijn bonus claim en dan kunnen wij ernaar kijken.

Hou er rekening mee dat aanvragen voor bonus binnen 6 maanden nadat de transactie is voltooid ingediend moeten worden. Als je langer dan 6 maanden geleden een aankoop hebt gedaan dan kunnen we je bonus niet meer vinden omdat onze partners dergelijke claims niet accepteren.

Wat moet ik doen als ik geen email heb ontvangen om mijn wachtwoord te resetten?
Als je probeert je wachtwoord te resetten maar geen email hebt ontvangen, check dan nog eens goed je Ongewenste email (Spam) en overige mappen in je Inbox.

Als je de email nog steeds niet vindt, vul dan het formulier in Ik ontvang geen emails en we helpen je graag verder.

Mijn profiel is voor 8 uur geblokkeerd. Wat moet ik doen?
Als je 3 keer probeert in te loggen in je account met een onjuist wachtwoord, dan wordt je profiel als een veiligheidsmaatregel voor 8 uur geblokkeerd.
Neem contact op met ons om je profiel zo snel mogelijk weer te deblokkeren.

Houd hiervoor je IP adres gereed. Hier vind je wat je IP adres is.

Ik ben mijn PIN code verloren/vergeten. Wat moet ik doen?
Als je jouw PIN code bent vergeten of verloren, neem dan contact met ons op.
Ik kan niet naar de pagina van de webshop. Ik krijg de melding “Adblock uitschakelen”. Wat moet ik doen?
We raden aan plug-ins en add-ons te sluiten, of een andere browser te gebruiken met een opgeschoonde zoekgeschiedenis wanneer je een aankoop doet.

Hou er rekening mee dat browser plug-ins de registratie van bonussen kunnen beïnvloeden, gezien de meesten cookies gebruiken die mogelijk de Bonusway cookie belemmeren in het registeren van bonussen. Zorg ervoor dat ad-blockers en andere third-party browser extensies uitgeschakeld zijn, zoals bijvoorbeeld maar niet beperkt tot: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, Ali tools, Privacy Badger, Ghostery, uBlock, alsmede VPN/Proxy/Socks extensies. Als je Kaspersky Internet Security antivirus hebt met de Anti-Banner functie ingeschakeld, dan raden we aan deze functie of de volledige anti-virus via de instellingen uit te schakelen als je voor bonus aan het shoppen bent.

Kan ik bonus verdienen met Adblock geïnstalleerd in mijn browser?
Je bonus kan niet getraceerd worden wanneer Adblock in je browser is geïnstalleerd. Het traceren van bonus is afhankelijk van cookies – kleine stukjes informatie die worden opgeslagen in je browser – zodat we de bonus aan jouw account kunnen koppelen. Adblock blokkeert deze cookies, wat zeker erg bruikbaar is op sommige pagina’s, maar om bonus te verdienen raden we je toch aan de volledige Adblock software uit te zetten tijdens je shopping-sessie.
Hoe schakel je cookies in voor je browser?
Om cookies in te schakelen voor je browser, volg onderstaande instructies voor de browser versie die je gebruikt. Start je browser opnieuw op als je cookies hebt ingeschakeld, en bezoek de pagina nogmaals om er zeker van te zijn dat het traceren van cookies is toegestaan.

Voor Google Chrome:

1. Klik op de Chrome menu button op de browser balk
2. Ga naar Voorkeuren
3. Aan de linkerzijde, ga naar Geavanceerd
4. Ga naar Privacy en beveiliging, scroll naar beneden en klik op Site-instellingen
5. Klik vervolgens op Cookies en sitegegevens
6. Daar vervolgens Sites toestaan cookiegegevens op te slaan en te lezen (aanbevolen) inschakelen

For Internet Explorer:

1. Click Tools or the gear icon at the top of the browser window.
2. Select Internet Options.
3. Click the Privacy tab and then the Advanced button on that tab.
4. Ensure that Override automatic cookie handling is checked.
5. Set the First and Third party cookies to Accept.
6. Check Always allow session cookies.
7. Click OK.
8. Exit Internet Explorer and restart your browser.

Voor Mozilla Firefox:

1. Ga naar Firefox in de menubalk, en klik op Voorkeuren
2. Ga naar Privacy & Beveiliging
3. Onder Browserprivacy, zorg dat Standaard is ingeschakeld
4. Alternatief, kies Aangepast en zorg ervoor dat Cookies niet is aangevinkt

Voor Safari:

1. Ga naar Safari in de menubalk, en klik op Voorkeuren
2. Ga naar de Privacy tab
3. Zorg ervoor dat Blokkeer alle cookies bij Cookies en websitegegevens niet aangevinkt is
4. Sluit het Voorkeuren menu.

Ik wil geen emails ontvangen. Hoe kan ik me afmelden?
We gebruiken emails om je op de hoogte houden van alle geweldige aanbiedingen van onze partners.

Echter, mocht je je daadwerkelijk willen afmelden ga dan naar de sectie Email Voorkeuren. Je kan hier eveneens instellen wat voor soort emails je wilt blijven ontvangen van Bonusway, en welke niet.

Om je weer aan te melden, ga dan simpelweg naar dezelfde pagina.

Als je reeds afgemeld bent maar je ontvangt nog steeds ongewenste emails, vul dan het formulier in Een bug melden.