Profielinstellingen

Hoe verwijder je een profiel?
Als een lid van Bonusway kan je bonus verdienen op elke aankoop bij duizenden online winkels.

Als je geen emails wilt ontvangen van Bonusway dan kan je nieuwsbrieven uitschakelen in je Profielinstellingen en toch nog lid blijven.

Als je helemaal zeker bent dat je het account wilt verwijderen, neem dan contact met ons op en dan kunnen we je helpen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Als je niet kunt inloggen in je account, klik dan bij het log-in menu op Wachtwoord Vergeten?. Je ontvangt dan een email met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je al ingelogd bent, dan kan je jouw Bonusway wachtwoord wijzigen door in je account naar de sectie Instellingen te gaan. Daar dien je het oude wachtwoord in te geven en daarna kan je een nieuw wachtwoord aanmaken.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Zolang je toegang hebt tot je oude email, dan kan je deze wijzigen door in je Bonusway account naar Instellingen te gaan, of naar het Profiel gedeelte op de mobiele app. Voer je nieuwe email adres in. Je zult dan een email ontvangen op je oude e-mailadres en je nieuwe e-mailadres. Volg de instructies, bevestig, en wijzig je email.

Als je geen toegang tot je oude email hebt, vul dan hier het formulier in Telefoonnummer of email wijzigen. Hou de persoonlijke PIN code van je Bonusway profiel gereed.

Ik heb meerdere profielen. Kan ik ze samenvoegen?
Ja! Je kan een verzoek indienen om je accounts samen te voegen door hier een ticket te versturen naar onze klantenservice.

We zullen het account wat je niet meer wilt gebruiken sluiten, en alle bonussen naar je gewenste actieve account overzetten. Echter, zorg ervoor dat voor het sluiten van de account alle bonussen van aankopen de status Goedgekeurd hebben. We kunnen bestellingen met status Openstaand niet overzetten omdat deze nog niet gevalideerd zijn door de partner.

Waarom moet ik een mobiel telefoonnummer invoeren?/Ik wil mijn telefoonnummer wijzigen
Je telefoonnummer is vereist voor het proces van uitbetaling van de bonussen. Zodra je een verzoek tot opname hebt gedaan ontvang je een sms-code voor eenmalig gebruik ter bevestiging van dit verzoek. Deze stap is vereist ter bescherming van je profiel en je verdiende bonussen.

Als je wenst je telefoonnummer te wijzigen, stuur ons dan een verzoek door hieronder het formulier in te vullen Telefoonnummer wijzigen. Hou je persoonlijke PIN code bij de hand ter verificatie.

Waarom moet ik een persoonlijke PIN code hebben?
Je PIN-code is een unieke 4-cijferige combinatie die wordt weergegeven wanneer je Bonusway profiel wordt aangemaakt.

De PIN-code is een individuele code die je niet aan anderen moet communiceren, behalve aan het Bonusway support team en het is een manier om jou als eigenaar van het Bonusway account te identificeren.

Bijvoorbeeld, als je wijzigingen wilt doorvoeren in je persoonlijke gegevens in je profiel, profielen wil samenvoegen, of als er zich problemen voordoen in het uitbetaling proces, dan zul je altijd naar je PIN-code gevraagd worden. Onthou je PIN-code goed en communiceer deze aan niemand buiten ons support team.

Hoe kan ik een PIN code krijgen?
Je kan de pin code enkel via de web-versie van de site in je profielinstellingen krijgen. Onderaan de pagina kan je de PIN code opslaan button vinden. Klik hierop en volg verdere instructies. Bewaar de code veilig en verlies deze niet. Er is geen andere manier om de PIN code te zien in je profiel.

Momenteel kan je enkel via de web-versie van de site een PIN code aanvragen. Om de PIN code te ontvangen, log in en voer je telefoonnummer in bij je profielinstellingen. Na invoering van je telefoonnummer ontvang je een SMS met daarin je persoonlijke PIN code.

Ik ben mijn PIN code verloren/vergeten. Wat moet ik doen?
Als je jouw PIN code bent vergeten of verloren, neem dan contact met ons op.
Wat moet ik doen als ik geen email heb ontvangen om mijn wachtwoord te resetten?
Als je probeert je wachtwoord te resetten maar geen email hebt ontvangen, check dan nog eens goed je Ongewenste email (Spam) en overige mappen in je Inbox.

Als je de email nog steeds niet vindt, vul dan het formulier in Ik ontvang geen emails en we helpen je graag verder.

Ik wil geen emails ontvangen. Hoe kan ik me afmelden?
We gebruiken emails om je op de hoogte houden van alle geweldige aanbiedingen van onze partners.

Echter, mocht je je daadwerkelijk willen afmelden ga dan naar de sectie Email Voorkeuren. Je kan hier eveneens instellen wat voor soort emails je wilt blijven ontvangen van Bonusway, en welke niet. Om je weer aan te melden, ga dan simpelweg naar dezelfde pagina.

Als je reeds afgemeld bent maar je ontvangt nog steeds ongewenste emails, vul dan het formulier in Een bug melden.

Mijn profiel is voor 8 uur geblokkeerd. Wat moet ik doen?
Als je 3 keer probeert in te loggen in je account met een onjuist wachtwoord, dan wordt je profiel als een veiligheidsmaatregel voor 8 uur geblokkeerd.

Neem contact op met ons om je profiel zo snel mogelijk weer te deblokkeren.

Houd hiervoor je IP adres gereed. Hier vind je wat je IP adres is.

Hoe beveilig ik mijn account?
Bij Bonusway nemen we online veiligheid serieus. Om je Bonusway account te beschermen raden we ten sterkste aan de volgende stappen te volgen:

1. Gebruik een uniek, sterk wachtwoord

– Stel een volledig uniek en complex wachtwoord in. Gebruik een ander wachtwoord voor Bonusway dan voor je email account. Als je hetzelfde wachtwoord hebt voor meerdere accounts, dan kan toegang verkregen worden tot al je accounts als deze is blootgesteld.
– Zorg ervoor dat je wachtwoord tenminste 8 karakters lang is en een mix van hoofdletters, kleine letters, cijfers en symbolen.
– Gebruik het liefst geen persoonlijke informatie zoals namen van partners of huisdieren, verjaardagen, of andere direct gerelateerde zaken.
– Zie af van het gebruik van herkenbare woorden of zinnen, zoals: 123456, wachtwoord, wachtwoord1, wachtwoord2, abcdefg, etc.

2. Voeg je mobiele telefoonnummer toe aan je Bonusway profiel.
3. Kies een persoonlijke PIN-code, sla deze op, en communiceer deze naar niemand.
4. Als je een computer of apparaat deelt, log dan altijd uit van je account als je klaar bent. Sla je gegevens nooit op als hierom gevraagd wordt.
5. Stel zeker dat je antivirus en anti-malware bescherming volledig up-to-date is en je regelmatig je apparaat scant.

Als je denkt dat je Bonusway account aangetast is, wijzig dan onmiddellijk je wachtwoord en check of je persoonlijke informatie nog steeds correct is, in het bijzonder je betalingswijze.