Waarom is mijn opnameverzoek geannuleerd?

Als je opnameverzoek is geannuleerd, dan ontvang je van ons een bericht naar je e-mailadres met daarin de reden van annulering. Als je verzoek is geannuleerd maar je hebt geen bericht ontvangen, check dan je Ongewenste email (Spam) folder.

Lees hieronder mogelijke redenen voor een geannuleerd verzoek, en dien zo nodig vervolgens een nieuw verzoek in:

– Je hebt per ongeluk een fout gemaakt bij de invoering van je betalingsgegevens. Wij slaan betalingsgegevens niet op in ons systeem, en zodoende is het voor ons niet mogelijk betalingsgegevens te valideren nadat je een opnameverzoek hebt ingediend. Als je niet zeker bent dat je de juiste betalingsgegevens hebt ingevoerd, dan kan je het opnameverzoek binnen 24 uur annuleren.

– Je hebt onjuiste bankrekening-gegevens ingevoerd. Je dient dezelfde voor -en achternaam in te voeren zoals deze ook vermeld zijn voor je bankrekening. Je bankrekening dient actief te zijn.

– De bank heeft de overschrijving geannuleerd. In zulke gevallen dien je contact op te nemen met de bank om de situatie te verhelpen, of geef andere betalingsgegevens aan.

– Je hebt geen Paypal account. Om via Paypal bonussen te ontvangen dien je een Paypal account te hebben. Als je geen account hebt kan je deze gratis aanmaken.

– Je hebt de betaling niet geaccepteerd op je Paypal account. In sommige gevallen, afhankelijk van het type account, dien je de betaling van Bonusway te accepteren. Als de betaling niet binnen 30 dagen bevestigd is, dan wordt deze naar ons teruggestuurd.

– Ons veiligheidsteam heeft verdachte activiteit op je account bespeurd, of je hebt bepaalde voorwaarden van onze dienst geschonden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *