Als je er zeker van bent dat je alle aanbevelingen voor het verkrijgen van bonussen hebt gevolgd toen je de bestelling hebt geplaatst, stuur ons dan de Waar is mijn bonus claim en dan kunnen wij ernaar kijken.
Hou er rekening mee dat aanvragen voor bonus binnen 6 maanden nadat de transactie is voltooid ingediend moeten worden. Als je langer dan 6 maanden geleden een aankoop hebt gedaan dan kunnen we je bonus niet meer vinden omdat onze partners dergelijke claims niet accepteren.
Zodra je een aankoop hebt gedaan en de bonus is geregistreerd en de status Openstaand heeft, dan moeten we wachten tot de retour-periode van de winkel voorbij is om er zeker van te zijn dat je de bestelling niet hebt teruggestuurd of aangepast voordat we door kunnen gaan.
De partner bekijkt of aan alle voorwaarden voor de aankoop is voldaan. Als de partner- winkel bepaald dat je in aanmerking komt voor bonus, dan sturen ze ons de betaling en – enkel als we de betaling hebben ontvangen – wordt je status vervolgens naar Goedgekeurd aangepast.
Let erop dat we de status alleen kunnen aanpassen wanneer we de betaling hebben ontvangen.
Dit hele proces kan afhankelijk van de winkel tot wel 3 maanden duren, met enige uitzonderingen:
– Voor winkels in de reis-sector is bonus alleen binnen 9 weken nadat je reis is afgerond Goedgekeurd (datum van uitchecken, vlucht datum, autoverhuur datum van teruggave, etc.). Dit betekent dat als je 1 september 2019 een hotel hebt geboekt, en je 21 december 2019 uitcheckt, je bonus op of voor 1 maart 2020 Goedgekeurd zal zijn.
– Voor aankopen via Aliexpress wordt je bonus pas binnen 30-40 dagen na bevestiging van de bezorging van de aankoop in je Aliexpress profiel Goedgekeurd. Dit is belangrijk omdat op Aliexpress de verkoper pas geld voor de producten ontvangt na bevestiging van de koper. Zorg ervoor dat je de bestelling dus bevestigd in je Aliexpress profiel.
– Je hebt (een deel van) je bestelling geannuleerd of teruggezonden.
– Je hebt een promo of kortingcode gebruikt die niet direct op Bonusway gevonden kan worden, daaronder codes van andere cashback-sites.
– Een andere verwijzer heeft de commissie toegewezen gekregen (b.v. een prijsvergelijking of kortingscode-site)
– Je hebt een niet-erkende betalingswijze gebruikt, zoals cadeaubonnen, webshop-krediet, en spaarpunten.
– Je hebt niet voldaan aan de algemene voorwaarden van de partner-winkel, de partner-winkel heeft haar zaak stopgezet of is failliet gegaan.
Als je denkt dat geen van bovenstaande redenen op jou van toepassing is, stuur ons dan een Bonus geweigerd claim zodat wij contact op kunnen nemen met de verkoper en uit kunnen zoeken waarom zij de bonus geweigerd hebben.
Goedgekeurd betekent dat je bonus is gevalideerd en bevestigd door onze partner-winkels en dat deze kan worden opgenomen wanneer de opnamegrens bereikt is.
Afgekeurd betekent dat je bonus niet is goedgekeurd door onze partner-winkel. Hou er rekening mee dat onze partner-winkel de volledige zeggenschap houdt omtrent de bepaling van de toezegging van de bonus.
Opgenomen: dit is de totale bonus die je reeds hebt laten uitbetalen naar je bank rekening of andere beschikbare online portefeuilles.
Als je na 5 dagen nog geen bonussen geregistreerd ziet, neem dan contact op met ons door de Waar is mijn bonus? claim in te vullen. We zijn je graag van dienst.
Op Bonusway kan je op elke webshop-pagina bonus-tarieven en speciale voorwaarden vinden van de specifieke webshop (sommige webshop kunnen de mogelijkheid tot het krijgen van bonus uitsluiten voor bepaalde categorieën of goederen of merken). We raden het ten sterkste aan deze pagina’s door te lezen voordat je op een webshop klikt en een aankoop doet, zodat je altijd weet hoeveel je kunt verdienen.
Wij gebruiken cookies om de bonus terug naar je account te herleiden, dus het is heel belangrijk dat je deze toestaat in je browser. Middels cookies wordt zogenaamde tracking informatie opgeslagen, zodat de webshop weet dat wanneer je via Bonusway binnenkomt de aankoop aan ons toegeschreven kan worden en we een commissie kunnen ontvangen. We delen deze commissie vervolgens met jou in de vorm van een bonus.
Om zeker te zijn dat het traceren werkt dient je browser cookies toe te staan.
Voor Google Chrome:
1. Klik op de Chrome menu button op de browser balk
2. Ga naar Voorkeuren
3. Aan de linkerzijde, ga naar Geavanceerd
4. Ga naar Privacy en beveiliging, scroll naar beneden en klik op Site-instellingen
5. Klik vervolgens op Cookies en sitegegevens
6. Daar vervolgens Sites toestaan cookiegegevens op te slaan en te lezen (aanbevolen) inschakelen
For Internet Explorer:
1. Click Tools or the gear icon at the top of the browser window.
2. Select Internet Options.
3. Click the Privacy tab and then the Advanced button on that tab.
4. Ensure that Override automatic cookie handling is checked.
5. Set the First and Third party cookies to Accept.
6. Check Always allow session cookies.
7. Click OK.
8. Exit Internet Explorer and restart your browser.
Voor Mozilla Firefox:
1. Ga naar Firefox in de menubalk, en klik op Voorkeuren
2. Ga naar Privacy & Beveiliging
3. Onder Browserprivacy, zorg dat Standaard is ingeschakeld
4. Alternatief, kies Aangepast en zorg ervoor dat Cookies niet is aangevinkt
Voor Safari:
1. Ga naar Safari in de menubalk, en klik op Voorkeuren
2. Ga naar de Privacy tab
3. Zorg ervoor dat Blokkeer alle cookies bij Cookies en websitegegevens niet aangevinkt is
4. Sluit het Voorkeuren menu.