Als het langer dan 5 dagen geleden is dat je een aankoop hebt gedaan, en er is nog steeds geen bonus bijgeschreven op je profiel, dan betekent het dat de winkel ons niet de vereiste informatie heeft doorgestuurd omtrent je aankoop, en zodoende is er geen bonus toegevoegd.
Als je er zeker van bent dat je alle aanbevelingen voor het verkrijgen van bonussen hebt gevolgd toen je de bestelling hebt geplaatst, stuur ons dan de Waar is mijn bonus claim en dan kunnen wij ernaar kijken.
Hou er rekening mee dat aanvragen voor bonus binnen 6 maanden nadat de transactie is voltooid ingediend moeten worden. Als je langer dan 6 maanden geleden een aankoop hebt gedaan dan kunnen we je bonus niet meer vinden omdat onze partners dergelijke claims niet accepteren.
Als je de email nog steeds niet vindt, vul dan het formulier in Ik ontvang geen emails en we helpen je graag verder.
Neem contact op met ons om je profiel zo snel mogelijk weer te deblokkeren.
Houd hiervoor je IP adres gereed. Hier vind je wat je IP adres is.
Hou er rekening mee dat browser plug-ins de registratie van bonussen kunnen beïnvloeden, gezien de meesten cookies gebruiken die mogelijk de Bonusway cookie belemmeren in het registeren van bonussen. Zorg ervoor dat ad-blockers en andere third-party browser extensies uitgeschakeld zijn, zoals bijvoorbeeld maar niet beperkt tot: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, Ali tools, Privacy Badger, Ghostery, uBlock, alsmede VPN/Proxy/Socks extensies. Als je Kaspersky Internet Security antivirus hebt met de Anti-Banner functie ingeschakeld, dan raden we aan deze functie of de volledige anti-virus via de instellingen uit te schakelen als je voor bonus aan het shoppen bent.
Voor Google Chrome:
1. Klik op de Chrome menu button op de browser balk
2. Ga naar Voorkeuren
3. Aan de linkerzijde, ga naar Geavanceerd
4. Ga naar Privacy en beveiliging, scroll naar beneden en klik op Site-instellingen
5. Klik vervolgens op Cookies en sitegegevens
6. Daar vervolgens Sites toestaan cookiegegevens op te slaan en te lezen (aanbevolen) inschakelen.
For Internet Explorer:
1. Click Tools or the gear icon at the top of the browser window.
2. Select Internet Options.
3. Click the Privacy tab and then the Advanced button on that tab.
4. Ensure that Override automatic cookie handling is checked.
5. Set the First and Third party cookies to Accept.
6. Check Always allow session cookies.
7. Click OK.
8. Exit Internet Explorer and restart your browser.
Voor Mozilla Firefox:
1. Ga naar Firefox in de menubalk, en klik op Voorkeuren
2. Ga naar Privacy & Beveiliging
3. Onder Browserprivacy, zorg dat Standaard is ingeschakeld
4. Alternatief, kies Aangepast en zorg ervoor dat Cookies niet is aangevinkt.
Voor Safari:
1. Ga naar Safari in de menubalk, en klik op Voorkeuren
2. Ga naar de Privacy tab
3. Zorg ervoor dat Blokkeer alle cookies bij Cookies en websitegegevens niet aangevinkt is
4. Sluit het Voorkeuren menu.
Echter, mocht je je daadwerkelijk willen afmelden ga dan naar de sectie Email Voorkeuren. Je kan hier eveneens instellen wat voor soort emails je wilt blijven ontvangen van Bonusway, en welke niet.
Om je weer aan te melden, ga dan simpelweg naar dezelfde pagina.
Als je reeds afgemeld bent maar je ontvangt nog steeds ongewenste emails, vul dan het formulier in Een bug melden.